id
stringlengths
3
15
context
stringlengths
58
3.29k
sentence
stringlengths
7
3.29k
topic
stringclasses
18 values
keywords
listlengths
1
8
context_needed
stringclasses
3 values
is_abusive
int64
0
1
abusiveness_agreement
stringclasses
2 values
target_type
listlengths
1
3
abusive_spans
dict
target_spans
dict
is_implicit
stringclasses
2 values
4151934_5_0
La presidència de l'Iran desmenteix un suposat atemptat contra Mahmud Ahmadinejad Actualitzat a les 12:52 h 04/08/2010Fonts de la presidència iraniana desmenteixen que el president del país, Mahmud Ahmadinejad, hagi patit un atemptat a l'oest de l'Iran, segons ha informat l'edició digital de la cadena de televisió estatal Press TV, controlada pel govern. Les fonts han assegurat que aquestes informacions, aparegudes en diversos mitjans, són "falses" i que el mandatari no ha patit cap atemptat.La televisió libanesa Future TV ha informat que el comboi del president iranià, Mahmud Ahmadinejad, ha patit un atac amb un artefacte explosiu, i que aquest ha resultat il·lès. Per la seva banda, la cadena de televisió Al-Arabiya ha indicat que una persona havia atacat el comboi amb una granada de mà a la ciutat de Hamadan i ha estat immediatament detinguda. Diverses persones han quedat ferides, segons les esmentades fonts. L'atemptat s'hauria produït mentre Ahmadinejad es dirigia des de l'aeroport de la ciutat a un estadi de Hamadan per fer un discurs davant de la multitud. Una televisió iraniana ha mostrat després en directe Ahmadinejad a l'estadi de Hamadan, aparentment amb bon aspecte i sense fer cap menció a l'atemptat.
Les fonts han assegurat que aquestes informacions, aparegudes en diversos mitjans, són "falses" i que el mandatari no ha patit cap atemptat.La televisió libanesa Future TV ha informat que el comboi del president iranià, Mahmud Ahmadinejad, ha patit un atac amb un artefacte explosiu, i que aquest ha resultat il·lès.
Internacional
[ "falses" ]
no
1
full
null
null
null
null
7954215_14_0
Quan em vaig baixar una peli de dibuixos animats per l'emule que en realitat era una peli de porno gay rodada a Mykonos.La cara que vaig posar va ser més o menys així:
Quan em vaig baixar una peli de dibuixos animats per l'emule que en realitat era una peli de porno gay rodada a Mykonos.La cara que vaig posar va ser més o menys així:
Sexe
[ "gay" ]
no
1
full
null
null
null
null
8432844_4_3
Treballo de hacker sí, ja ho he dit més d'un cop xDPerò a banda d'això, el Win aquest no el tinc per la mà, el chrome en versions variades sí. Em decanto a pensar d'entrada que pel què sigui (rendiment del PC i SO+Plugins i versions de flash+Navegador) pot ser que sigui el Chrome en la versió que tinguis, sense haver-te preguntat si ho havies provat per casualitat en Firefox a veure si fa el mateix...Actualitza tota la merda que tinguis pendent, de SO, de Flash, de Java, de Chrome, etc... A veure què passa.
Em decanto a pensar d'entrada que pel què sigui (rendiment del PC i SO+Plugins i versions de flash+Navegador) pot ser que sigui el Chrome en la versió que tinguis, sense haver-te preguntat si ho havies provat per casualitat en Firefox a veure si fa el mateix...Actualitza tota la merda que tinguis pendent, de SO, de Flash, de Java, de Chrome, etc...
Informàtica
[ "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
9484430
Rescaten una gossa que havien llançat al mar dins una bossa a TarragonaEls Mossos demanen ajuda per trobar qui va llençar l'animal a l'aiguaRedacció 05 Ago 2017 - 13.44 Els Mossos d'Esquadra investiguen qui va llençar una gossa al mar a Tarragona. La gossa va aparèixer flotant dins una bossa d'escombraries aquest dijous al matí.Els socorristes de la platja Llarga van trobar la bossa i en treure-la de l'aigua van veure la gosseta. Van avisar la Protectora d'Animals de Tarragona, que la va portar al veterinari. Segons expliquen, és una gossa d'edat avançada, sorda i cega, però que encara era viva quan la van treure de l'aigua.Ara l'animal està ingressat amb pronòstic reservat en una clínica. La protectora demana ajuda per poder pagar les factures del veterinari i ha obert un número de compte:FDPDisculpeu els renecs, però entre la calor i aquestes notícies...
Rescaten una gossa que havien llançat al mar dins una bossa a TarragonaEls Mossos demanen ajuda per trobar qui va llençar l'animal a l'aiguaRedacció 05 Ago 2017 - 13.44 Els Mossos d'Esquadra investiguen qui va llençar una gossa al mar a Tarragona.
corpus comú
[ "gossa" ]
no
1
full
null
null
null
null
9388844_18_0
Hauriem de partir de que la tendència afectivosexual i la adscripció política són dos coses totalment independents. Hi ha LGTB de dretes, d'esquerres, no polititzats... Exactament igual que amb els negres, els heteros, o els pastissers.D'altra banda, crec que la societat europea s'està "dretitzant" a marxes forçades, però la societat en bloc, i això afecta a tots els col•lectius que vulguis imaginar.[Escriuria bastant més però m'estic quedant sopa, potser demà]
Exactament igual que amb els negres, els heteros, o els pastissers.D'altra banda, crec que la societat europea s'està "dretitzant" a marxes forçades, però la societat en bloc, i això afecta a tots els col•lectius que vulguis imaginar.[Escriuria bastant més però m'estic quedant sopa, potser demà]
Miscel·lània
[ "negres", "heteros" ]
no
1
full
null
null
null
null
10011164_43_1
Bé, potser tu fas les compres de Nadal (o no fas cap, jo sí) a hòsties dos dies abans del 24-25. Jo prefereixo tenir el que sigui ja comprat, embolicat i amagat i així m'estalvio les grans cues i tota la merda dels dies abans. I amb el menjar de Nadal a la família també: comprar amb un mes d'antelació abans de què el peix i la carn es posessin pels núvols i congelar.
Jo prefereixo tenir el que sigui ja comprat, embolicat i amagat i així m'estalvio les grans cues i tota la merda dels dies abans.
Miscel·lània
[ "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
5396148_11_2
En la llengua del lloc és Carcassona, en francès que és la llengua imposada és Carcassonne igual que Perpignan.
En la llengua del lloc és Carcassona, en francès que és la llengua imposada és Carcassonne igual que Perpignan.
Viatges
[ "francès" ]
no
1
full
null
null
null
null
2300579
Hola usuaris! Obro aquest fil perquè crec que no sha fet fins ara. Es tracta de posar fotos, informació, webs, etc. sobre els gegants i nans (també anomenats capgrossos) dels Països Catalans. Gegants de la Patum: Els que estan més propers, són els anomenats Gegants Vells. Són relativament lleugers i representen una dona cristiana casada amb un cabdill àrab. Els altres són els Gegants Nous, bastant més pesants i representen una parella de rics musulmans. Nans Vells: Es diuen així perquè van ser creats abans. Representen 4 jutges. Nans nous: Representen la burgesia, hi ha una parella jove i una altra gran _____________________________________________________ ALTRES Estic ficat en una agrupació cultural anomenada la Bauma dels Encantats (www.labauma.com) que organitza cercatasques, activitats per la canalla, el concert de Carnestoltes i el de Sant Joan, la Guerra de la Farina, s'ocupa de la comparsa del rei blanc per Reis, etc. També tenim 2 gegants i 4 nans Es diuen el Penina i la Gosolana, i representen personatges coneguts de la història comarcal També representen personatges bastant populars, entre ells el bandoler Cabré Espero que tingui èxit el fil! Salut!
Són relativament lleugers i representen una dona cristiana casada amb un cabdill àrab.
corpus comú
[ "àrab" ]
no
1
full
null
null
null
null
9988016_15_32
Francesc escrigué: És clar que és més complicat. És que no sé què és exactament, el que m'estàs debatent. Si poguessis aclarir-m'ho, t'ho agrairia.Però només pensa cosa: a Catalunya hi ha un moviment multitudinari que demana un Estat català. Als Estats Units no hi ha cap moviment multutudinari que reclami un Estat afroamericà.Per alguna cosa serà, no?Entre moltes altres coses, la principal és la condició de minoria ètnica + la distribuició territorial.No només el 70% de la població dels EEUU és blanca i ni el 20% negra, sinó que la màxima quantitat d'afroamericans en un estat no arriba al 40% (Missisipi o Louisiana, em sembla).Els catalans tampoc som ni el 20% de la població d'Espanya. I això no ens impedeix reclamar un Estat català.Si els afroamericans no el reclamen, és perquè no el volen. Volen altres coses.
Als Estats Units no hi ha cap moviment multutudinari que reclami un Estat afroamericà.Per alguna cosa serà, no?Entre moltes altres coses, la principal és la condició de minoria ètnica + la distribuició territorial.No només el 70% de la població dels EEUU és blanca i ni el 20% negra, sinó que la màxima quantitat d'afroamericans en un estat no arriba al 40% (Missisipi o Louisiana, em sembla).Els catalans tampoc som ni el 20% de la població d'Espanya.
Miscel·lània
[ "negra" ]
no
1
full
null
null
null
null
9955364_33_1
A la teva estimada Ivy League no et van ensenyar que això de rotar i tirar-se pets en públic és de gent de baixa estofa?
A la teva estimada Ivy League no et van ensenyar que això de rotar i tirar-se pets en públic és de gent de baixa estofa?
Internacional
[ "pets" ]
no
1
full
null
null
null
null
1084428_21_0
A mi no m'ha fet el pes, un gag que em va agradar moltissim va ser un de fa temps, on surtien vestits de jutges i anaven a canviar-se de roba, comentaven que havien tancat a un hippy de merda, etc, aleshores es posaven una alfa i resultava que els jutges eren skins heads xDDDD, era bonissimmm, si algu troba el video li agrairia molt.
A mi no m'ha fet el pes, un gag que em va agradar moltissim va ser un de fa temps, on surtien vestits de jutges i anaven a canviar-se de roba, comentaven que havien tancat a un hippy de merda, etc, aleshores es posaven una alfa i resultava que els jutges eren skins heads xDDDD, era bonissimmm, si algu troba el video li agrairia molt.
Música,_cinema,_art_i_espectacle
[ "merda" ]
no
0
partial
[ 1 ]
{ "text": [ "de merda" ], "index": [ "183:191" ] }
{ "text": [ "hippy" ], "index": [ "177:182" ] }
no
6496383_13_1
No es tant "fàcil" com sembla. Sabies que molts dels ordinadors i aparells informàtics, que llencem aquí, els compra altre gent per vendre-ho a països "pobres", en el que, sobre tot canalla, extreuen els diferents metalls, tòxics, d'aquests components, uns, a base de cops, i altres calant foc als cables elèctrics, produint tot tipus de contaminació cap al medi ambient?. També, per la selva de d'Amazones, el principal "pulmó" del nostre planeta, esta sent massacrement desforestat, no només per la extracció de fusta, i la caça furtiva d'animals exòtics, sinó per la cerca de metalls preciosos, en que fan servir el mercuri i altres components químics com el Mohammed , que acaben escapats per aquell sol, aparent "verge". O en principals ciutats de països amb pocs recursos econòmics, gran part de la contaminació que produeix, va a parar al mar o en algun lloc apartat d'un bosc o selva, perquè no tenen prou diners per tindre una depuradora.... ... podria exposar-te infinitat de casos, en que ja no entra l'incivisme, sinó la necessitat de sobreviure. De quina manera "multaries" a tota aquesta gent, quan no tenen ni per menjar?. El planeta Terra està condemnat.
També, per la selva de d'Amazones, el principal "pulmó" del nostre planeta, esta sent massacrement desforestat, no només per la extracció de fusta, i la caça furtiva d'animals exòtics, sinó per la cerca de metalls preciosos, en que fan servir el mercuri i altres components químics com el Mohammed , que acaben escapats per aquell sol, aparent "verge".
Viatges
[ "verge" ]
no
1
full
null
null
null
null
8687707_14_3
Sí, també me la fo, però no té re d'exòtica. És una tia més, que està bona i té el morbo de ser una espanyoleta, però no té res d'especial. L'Alba Flores és exòtica i això li fa guanyar punts...no sé, digueu-me boig..xD
És una tia més, que està bona i té el morbo de ser una espanyoleta, però no té res d'especial.
Sexe
[ "tia", "espanyoleta" ]
no
0
full
[ 0, 1 ]
{ "text": [ "espanyoleta", "no té res d'especia", "És una tia més" ], "index": [ "55:66", "73:92", "0:14" ] }
{ "text": [ "una tia" ], "index": [ "3:10" ] }
yes
9127009_36_3
Això és un tema a part. En Santi Vila és un botiflerot que suposo que se li dóna càrrec perquè altrament hauria creat una escissió, en Jordi Jané vull suposar que no és un botifler.Però vosaltres no la cagueu, perquè en Santi Vila i l'estat espanyol precisament el que volen és que la CUP ho dinamiti tot. Els independentistes hem d'estar units fins la culminació de l'autodeterminació.
En Santi Vila és un botiflerot que suposo que se li dóna càrrec perquè altrament hauria creat una escissió, en Jordi Jané vull suposar que no és un botifler.Però vosaltres no la cagueu, perquè en Santi Vila i l'estat espanyol precisament el que volen és que la CUP ho dinamiti tot.
Actualitat
[ "botifler" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "botiflerot" ], "index": [ "20:30" ] }
{ "text": [ "Santi Vila" ], "index": [ "3:13" ] }
no
9161578_68_9
La meva experiència és que, amb els qui teniu sòlids prejudicis, és bàsicament pèrdua de temps. No ho comprèn qui no ho vol comprendre. El cas és que sou més vosaltres els qui treieu el tema que els cristians. Em pregunto si és que us avorriu o teniu ganes de burxar. Una predicació ha de ser cristocèntrica i cridar al penediment, basada en la Paraula i ajudada per l'Esperit Sant perquè sigui efectiva. Però Jesús digué que hi ha un pecat que no té perdó: la blasfèmia contra l'Esperit Sant, és a dir: oposar-se amb malícia i fanatisme a les crides de l'Esperit Sant. Temo que al xat uns quants han comès eixa blasfèmia, i, per tant, tenen el sentit espiritual totalment tancat, obtús. D'aquí eixes reaccions tan agressives i ensuperbides. Si al xat hi ha gent bandejats per Déu, és inútil qualsevol cosa que els cristians els puguem dir perquè sempre la rebutjaran. No són cites random (dir això són excusetes vostres quan no sabeu respondre a les cites), són exposicions des de diverses perspectives de la pregunta que plantegen. Però no accepteu res, sou repatanis. Per què? Perquè no voleu acceptar res, només voleu parlar per parlar. El xat és el lloc natural dels sofistes. Al xat hi ha una cristianofòbia molt agressiva, no som els cristians els qui estem a la defensiva perquè sí, sou vosaltres els qui esteu contínuament ofenent i atacant.
Si al xat hi ha gent bandejats per Déu, és inútil qualsevol cosa que els cristians els puguem dir perquè sempre la rebutjaran.
Llengua,_literatura_i_història
[ "inútil" ]
no
1
full
null
null
null
null
1548593_85_15
Ets sents orgullós de ser el perico més carallot de tots? Perquè t'ensodudeixes en demostrar-ho, eh? Aquí l'únic feixista que hi ha ets tu, amb parafernàlia o sense. De fet, els qui no hem deixeu tranquil sou tu i un altre perico del teu nivell intel·lectual.
Ets sents orgullós de ser el perico més carallot de tots?
Esport_i_Oci
[ "carallot" ]
no
0
full
[ 0, 1 ]
{ "text": [ "carallot" ], "index": [ "40:48" ] }
{ "text": [ "perico" ], "index": [ "29:35" ] }
no
10333597_9_2
Això rai, lo fotut és que si trepitges una tifa la cobertura 4g és de merda i no et funciona ni el uasap.
Això rai, lo fotut és que si trepitges una tifa la cobertura 4g és de merda i no et funciona ni el uasap.
Miscel·lània
[ "fotut", "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
8744891_12_7
NO perquè aquestes ajudes són diners de la Generalitat que es trauran d'un altre lloc i estaven creant ocupació igual. Per exemple si es dóna 100 a una família refugiada perquè compri coses serà 100 que es traurà d'una carretera nova que es volia fer.Per tant la família consumirà, sí, però igualment aquests diners haurien anat a un treballador de la construcció de la carretera que no es farà.NO es genera res nou. Us recordo que un Estat no crea el valor del no-res. I que els pressupostos són limitats i no infinits.
Per exemple si es dóna 100 a una família refugiada perquè compri coses serà 100 que es traurà d'una carretera nova que es volia fer.Per tant la família consumirà, sí, però igualment aquests diners haurien anat a un treballador de la construcció de la carretera que no es farà.NO es genera res nou.
Miscel·lània
[ "refugiada" ]
no
1
full
null
null
null
null
7501910_1718_8
Ah, eres tu? No ho sabia. Bé, imbècil doncs, no hi fa res, la crítica és el mateixa.En qualsevol cas, això de repartir carnets fa molt de mal. I no sóc jo qui ho diu, sinó gent respectada i de qui no es pot dubtar el catalanisme.Pel que fa al quelcom, doncs jo no sé si al meu poble s'empra o no, però el meu missatge anava precisament per dir que si se m'ha enganxat és que em sona bé. Ara, ignorar que emprendre aquestes accions pot tenir un preu per a qui ho fa, doncs tampoc crec que tingui raó de ser.De fet, va ser una grata sorpresa. Per això vaig decidir compartir-ho Si ho arribo a saber, callo.
Bé, imbècil doncs, no hi fa res, la crítica és el mateixa.En qualsevol cas, això de repartir carnets fa molt de mal.
Llengua,_literatura_i_història
[ "imbècil" ]
no
0
partial
[ 0 ]
{ "text": [ "imbècil" ], "index": [ "4:11" ] }
{ "text": [ "imbècil" ], "index": [ "4:11" ] }
no
8589169_805_5
Està molt bé passejar per la muntanya però fer-ho per intentar cardar no funciona i és patètic i diu poc de qui ho fa, és comparable a suplicar. Fes-ho si et ve de gust, però no per sexe. I si el què vols és follar i te la sua passejar per la muntanya, no cal recórrer a un tortuós corteig sorgit d'una obra de Becquer. Dit això, vols anar a prendre quelcom i xerrar?
I si el què vols és follar i te la sua passejar per la muntanya, no cal recórrer a un tortuós corteig sorgit d'una obra de Becquer.
Sexe
[ "follar" ]
no
1
full
null
null
null
null
10448587_14_3
Ànima encara més negra en la defensa del voltors. Tu ja no fots fàstic. Cardes fàstic. És un sector que belluga 4.500 milions d'euros a tot l'estat i que ara mateix és objecte de desig de grans grups inversors nacionals i internacionals. ELS AMICS DELS VOLTORS VOLEN DEIXAR LA SALUT DE MOLTS DEL NOSTRES AVIS EN LES MANS DELS ESPECULADORShttps://www.ccma.cat/324/residencies-de-gent-gran-negoci-per-als-fons-dinversio-precarietat-per-als-treballadors/noticia/3005185/
Ànima encara més negra en la defensa del voltors.
Ciència_i_tecnologia
[ "negra" ]
maybe
0
full
[ 2 ]
{ "text": [ "Ànima encara més negra" ], "index": [ "0:22" ] }
null
no
1764964_42_3
No ho deia per a que votesses a ERC, ja que a mi també me semblen uns pallassos. Però no entenc com la lògica que apliques amb ells no l'apliques a CIU, un partit que s'ha venut no una, ni dos, ni tres vegades, sinó centenars. Me semblen los dos la mateixa merda.
Me semblen los dos la mateixa merda.
Política
[ "merda" ]
no
0
full
[ 1 ]
{ "text": [ "merda" ], "index": [ "30:35" ] }
{ "text": [ "los dos" ], "index": [ "11:18" ] }
no
19481
Suposo que molts ja ho sabreu, però pels que encara no, vull fer-vos avinent el joc de la Butifarra que pot jugar-se en temps real, amb altres jugadors reals, via internet.Aneu a http://www.butinet.org i hi trobareu totes les indicacions que us calen per poder-hi accedir. Jo ja hi soc i està molt i molt bé.La buti, esport nacional català !.
Jo ja hi soc i està molt i molt bé.La buti, esport nacional català !.
Suggeriments,_comentaris
[ "buti" ]
no
1
full
null
null
null
null
10634825_133_1
Era quelcom esperable. Fan el que han fet sempre, posar-se la careta que més els acosta al poder. Fins fa 4 dies eren pro-Trump anti-progressistes, etc. Ara com que ha guanyat Biden es fan passar per demòcrates.En realitat en el fons són feixistes-nazis de cor, però ara el que toca és mossegar-se la llengua i fer-se passar per pròxims de qui mani a la primera potència mundial.
Fins fa 4 dies eren pro-Trump anti-progressistes, etc. Ara com que ha guanyat Biden es fan passar per demòcrates.En realitat en el fons són feixistes-nazis de cor, però ara el que toca és mossegar-se la llengua i fer-se passar per pròxims de qui mani a la primera potència mundial.
Internacional
[ "nazis" ]
no
0
full
[ 1 ]
{ "text": [ "feixistes-nazis" ], "index": [ "140:155" ] }
null
no
9659960
Slobodan Praljak, al Tribunal Penal Internacional de l'HaiaL'audiència d'apel·lació per crims de guerra del Tribunal Penal Internacional de l'Haia (Països Baixos) ha estat suspesa després que aparentment l'acusat prengués verí en escoltar el veredicte.Slobodan Praljak, excomandant de les forces croates de Bòsnia a la guerra de Bòsnia de 1992-1995, va ser acusat d'ordenar la destrucció del pont de Mostar, del segle XVI, el novembre de 1993, que segons els jutges "va causar un dany desproporcionat a la població civil musulmana". Va ser condemnat a 20 anys de presó el 2013 per perseguir, expulsar i assassinar musulmans durant la guerra de Bòsnia.Praljak, un dels sis líders polítics i militars croats de Bòsnia que es van presentar davant del tribunal, va beure d'una petita ampolla i va cridar "No sóc un criminal de guerra", moments després que els jutges del Tribunal Penal Internacional per a l'antiga Iugoslàvia van reiterar el seu veredicte de 20 anys.El tribunal, que la setmana passada va condemnar a l'antic cap militar serbobosnià, general Ratko Mladic per genocidi i altres crims, es va establir el 1993, mentre es lliuraven combats a l'ex-Iugoslàvia. Va processar a 161 sospitosos i va condemnar a 90 d'ells.https://actualidad.rt.com/actualidad/256337-tribunal-haya-acusado-toma-veneno
Slobodan Praljak, al Tribunal Penal Internacional de l'HaiaL'audiència d'apel·lació per crims de guerra del Tribunal Penal Internacional de l'Haia (Països Baixos) ha estat suspesa després que aparentment l'acusat prengués verí en escoltar el veredicte.Slobodan Praljak, excomandant de les forces croates de Bòsnia a la guerra de Bòsnia de 1992-1995, va ser acusat d'ordenar la destrucció del pont de Mostar, del segle XVI, el novembre de 1993, que segons els jutges "va causar un dany desproporcionat a la població civil musulmana".
Internacional
[ "musulmana" ]
no
1
full
null
null
null
null
9249401_34_2
En tinc 3 que lliguen molt, i una cosa que tenen en comú és que són moolt egoïstes. El que lliga més és el tiu més egoïsta que he conegut. Una altra cosa en comú que tenen és que són alts. Jo penso que això últim és un factor que ajuda però que no et fa emportar-te ties al llit. Una altra cosa en comú és molta intel·ligència social.
Jo penso que això últim és un factor que ajuda però que no et fa emportar-te ties al llit.
Suggeriments,_comentaris
[ "ties" ]
maybe
1
full
null
null
null
null
7976245_28_0
No tingueu por. El que no han aconseguit ni el PP ni el PSOE, no ho aconseguirà el pringat aquest que no mana ni en sa casa, perquè la feminazi amb la que està segur que el sodomitza amb una polla de plàstic.Podemos tindrà un suport que això si que és transversalitat i la resta pollades. Gent que el vota perquè si, perquè encara que l'oposició al PP i al PSOE fora un cadàver de gat coix el votàven. I no podrà fer res sense que una part important dels seus votants se li tire damunt.
El que no han aconseguit ni el PP ni el PSOE, no ho aconseguirà el pringat aquest que no mana ni en sa casa, perquè la feminazi amb la que està segur que el sodomitza amb una polla de plàstic.Podemos tindrà un suport que això si que és transversalitat i la resta pollades.
Actualitat
[ "feminazi", "polla" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "pringat", "no mana ni en sa casa", "feminazi", "el sodomitza amb una polla de plàstic" ], "index": [ "67:74", "86:107", "119:127", "154:191" ] }
{ "text": [ "pringat aquest", "feminazi amb la que està" ], "index": [ "67:81", "119:143" ] }
no
529104
Ramon Muntaner Escriptor i militar català, va participar en les campanyes dels almogàvers i va escriure una famosa Crònica dels esdeveniments dels quals havia estat testimoni. Nascut en la localitat gironina de Peralada, va tenir una vida molt atzarosa. En la seva joventut va col·laborar amb Roger de Llúria. Després va ser mercader en terres mallorquines. En 1302 es va enrolar en les companyies de Roger de Flor, marxant a terres bizantines en qualitat d'administrador. AL seu retorn va ser enviat com governador a la illa africana de Gelves (actual Gerba). No obstant això, l'aspecte pel qual és més conegut és la Crònica que va començar a redactar en 1325. Muntaner narra en primera persona i utilitza un estil directe, lluny de tota càrrega retòrica. Crònica, escrita en llengua catalana, denota la influència dels trobadors i dels llibres de cavalleries, i és una dinàmica narració que defensa la política expansionista de la Corona d'Aragó. Va morir en 1336 en la illa d'Eivissa, on va ocupar importants càrrecs de govern. Apunt meu: Va escriure la Crònica en "una alqueria que es meua en l'horta de Xirivella" segons les seues paraules, més o menys textuals, i estava casat amb una valenciana.
AL seu retorn va ser enviat com governador a la illa africana de Gelves (actual Gerba).
Llengua,_literatura_i_història
[ "africana" ]
no
1
full
null
null
null
null
10566410_1_1
No sé de què et queixes, si ja ens va bé. Que la puta UE pagui car el seu suport a Espanya.
Que la puta UE pagui car el seu suport a Espanya.
corpus comú
[ "puta" ]
no
1
full
null
null
null
null
9700896_28_0
Jo també tinc coneguts alemanys.Sí que ho entenen, perfectament a més a més.No són imbècils, eh?El que no volen és més complicacions, i si et deixes fer, acabaràs parlant anglès i alemany únicament, i treballant per a ells.No badis !!!
Jo també tinc coneguts alemanys.Sí que ho entenen, perfectament a més a més.No són imbècils, eh?El que no volen és més complicacions, i si et deixes fer, acabaràs parlant anglès i alemany únicament, i treballant per a ells.No badis !!!
Política
[ "imbècils" ]
no
1
full
null
null
null
null
3703326_17_4
els xarnegos són una raça? dir pixapins de merda, és racisme de les comarques contra els de la capital?
els xarnegos són una raça? dir pixapins de merda, és racisme de les comarques contra els de la capital?
Política
[ "merda", "pixapins" ]
no
1
full
null
null
null
null
2413028_41_1
I saps que molts o fan amb el nas tapat i només per la pasta... No només al futbol, atletisme, basket , voleibol , natacio, i hockei patins ja no et dic... Passau als teus col.legues anarkistes,era bona la polla records eh!
Passau als teus col.legues anarkistes,era bona la polla records eh!
Campanyes_i_Projectes
[ "polla" ]
no
1
full
null
null
null
null
3927025_29_6
Insisteixo en que jo no volia una altra peli de "màquines perseguint en John". Sinó un John creïble, humà i humil lluitant contra l'expansió de les màquines que hauria seguit el Judgment Day. Entre el Eva Maria que era de jove i el super-marine que és a la quarta hi ha un terme mig (un supervivent) que el guionista va rebutjar i aquí rau l'error. I jo no sóc cap fill de puta. Tu creus que una persona que faci tot el que he dit al post anterior és un fill de puta? No pas. Mira-t'ho des d'una perspectiva de "guió". El guionista va voler donar dramatisme a la pel·lícula, ferint mortalment a en John i fent que només el sacrifici del cyborg, el pogués salvar. Una trama lloable, puix apareix en totes les pel·lícules de Terminator. La idea era bona.Excepte en que no és creïble i no encaixa. Cagada. I ja no vull continuar discutint sobre aquesta pel·lícula. Et deixaré la opinió del mestre de la ciència ficció, que a mi em mereixen molt de respecte: James Cameron, creator of the series, considered it an "interesting film" that he "didn't hate as much as I thought I was going to", and praised Sam Worthington's performance.James Cameron, creador de la saga, el va considerar un "film interessant" que "no vaig odiar tant com creia que hauria odiat" i va lloar la actuació de Sam Worthington.
I jo no sóc cap fill de puta.
Música,_cinema,_art_i_espectacle
[ "puta" ]
no
1
full
null
null
null
null
6428605_21_7
Per exemple, segur que el que dius podria anar bé, si d'alternatives en sortiren, el problema és que es tractin els animals com a objectes...Jo és que m'esgarrifo quan veig que hi ha peixos o hàmsters que valen 1 euros, i que no et demanin cap tipus de contol.Per 1 euro, un desgraciat pot comprar-lo i torturar-lo i quedar-se tant panxo...
Per exemple, segur que el que dius podria anar bé, si d'alternatives en sortiren, el problema és que es tractin els animals com a objectes...Jo és que m'esgarrifo quan veig que hi ha peixos o hàmsters que valen 1 euros, i que no et demanin cap tipus de contol.Per 1 euro, un desgraciat pot comprar-lo i torturar-lo i quedar-se tant panxo...
Ciència_i_tecnologia
[ "desgraciat" ]
no
1
full
null
null
null
null
8130459_1_1
Notícia gens sorprenent però important, com la que va sortir fa un temps sobre la trobada de certs composts nitrogenats compatibles amb activitat biològica. Cada cop estem més a prop de trobar indicis de vida fora del nostre planeta. Ara cal veure si arriben primer unes hipotètiques evidències fòssils a Mart, d'una època passada on gran part de l'aigua era en estat líquid, o, si això no fos possible, tenim bones perspectives de trobar vida sota la gruixuda capa de gel de Enceladus, un satèl·lit de Saturn amb una forta activitat termal.Ja vaig enllaçar aquesta pàgina on es mostren els cinc principals candidats al nostre sistema.Tot plegat sembla preparat a obrir un apassionant debat científic en el futur. En tot cas s'acosta el moment d'enterrar l'afirmació que la vida és un aspecte únic i especial del nostre planeta. Per a mi, sempre ho he cregut, la vida és una mena de floridura còsmica, un fenomen continuu amb l'existència de la matèria, sota unes condicions mínimes amb una exigència menor de la que ens pensavem.Altra cosa és parlar de la comunicació entre formes de vida intel·ligent, per fascinant que ens resulti, és molt difícil que algun cop s'arribi a produir.
Per a mi, sempre ho he cregut, la vida és una mena de floridura còsmica, un fenomen continuu amb l'existència de la matèria, sota unes condicions mínimes amb una exigència menor de la que ens pensavem.Altra cosa és parlar de la comunicació entre formes de vida intel·ligent, per fascinant que ens resulti, és molt difícil que algun cop s'arribi a produir.
corpus comú
[ "cregut" ]
no
1
full
null
null
null
null
10071651_50_5
Invents gabatxos a les Islands? No way!Els anglesos són més "old regime", destral i resar per la bona punteria del botxí.
Invents gabatxos a les Islands?
Ciència_i_tecnologia
[ "gabatxos" ]
no
1
full
null
null
null
null
4158454_36_2
Atenent al munt de vots del fil, noies, com us depileu el cony?? M'esperava una acollida més càlida... Què li farem...? Amb pal!!
Atenent al munt de vots del fil, noies, com us depileu el cony??
Suggeriments,_comentaris
[ "cony" ]
no
1
full
null
null
null
null
2737975
Obro aquest fil perque la gent del racó de Terrassa o gent que ho hagi vist, opini sobre la decoració nadalenca del centre d'aquest any. Personalment penso que és una merda, fruit de la il.luminaciió ( la que no tenen els carrers) d'algun eco-pijo de l'ajuntament, jo ho tinc clar, aquest any a pasejar i a comprar.....a Sabadell!!!
Personalment penso que és una merda, fruit de la il.luminaciió ( la que no tenen els carrers) d'algun eco-pijo de l'ajuntament, jo ho tinc clar, aquest any a pasejar i a comprar.....a Sabadell!!!
corpus comú
[ "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
5295557_11_2
Jo alguns els he acabat odiant. I després estan aquells que està tot en japonès (o xinès) i surten com dos milions d'opcions a la pantalla i et quedes amb una cara de subnormal...
I després estan aquells que està tot en japonès (o xinès) i surten com dos milions d'opcions a la pantalla i et quedes amb una cara de subnormal...
Informàtica
[ "subnormal", "xinès" ]
no
1
full
null
null
null
null
6517643_8_0
Xarnego= fill/a de català/na i foraster/a. Jo som de BCN, però. I ho som. Ja ho diuen, els indepes "barrejats" seran els qui duran a la independència...
Ja ho diuen, els indepes "barrejats" seran els qui duran a la independència...
Llengua,_literatura_i_història
[ "indepes" ]
no
1
full
null
null
null
null
4798075_8_0
El teu amic és imbècil.I no t'ho prengues malament.Jo també tinc amics als que realment aprecie molt,i que diuen tonteres encara més grans que el teu i em cague en la mare que els ha parit a tots.Ací quan cal s'ha de separar la Pàtria de les amistats.
El teu amic és imbècil.I no t'ho prengues malament.Jo també tinc amics als que realment aprecie molt,i que diuen tonteres encara més grans que el teu i em cague en la mare que els ha parit a tots.Ací quan cal s'ha de separar la Pàtria de les amistats.
Economia
[ "imbècil" ]
no
0
full
[ 0, 2 ]
{ "text": [ "imbècil", "em cague en la mare que els ha parit" ], "index": [ "15:22", "152:188" ] }
{ "text": [ "teu amic", "amics als que realment aprecie molt" ], "index": [ "3:11", "65:100" ] }
no
6700170_10_6
Ho entenc perfectament, doncs si vols digue-li "vot arriscat".El vot a SI/CUP pot ser molt útil (com bé dius) però també pot ser molt inútil. Alguns penseu que val la pena arriscar-nos i altres pensem que no.
Ho entenc perfectament, doncs si vols digue-li "vot arriscat".El vot a SI/CUP pot ser molt útil (com bé dius) però també pot ser molt inútil.
Actualitat
[ "inútil" ]
no
1
full
null
null
null
null
10484961_13_8
Depèn. La meva gossa ni s'immuta. Bé, tampoc tant. Diguem que se sobressalta si en sona algun de potent molt a prop, com em passa a mi, altrament. I no, no és la gossa sorda
La meva gossa ni s'immuta.
Viatges
[ "gossa" ]
no
1
full
null
null
null
null
7870620_10_1
Enganyen?? a tu t'haurien enganyat, jo tinc clar que és el futbol.Que l'equip d'ara és una merda?? doncs es nota que tu no has seguit el Barça en les últimes dècades i que t'has apuntat quan era cavall guanyador.
Enganyen?? a tu t'haurien enganyat, jo tinc clar que és el futbol.Que l'equip d'ara és una merda?? doncs es nota que tu no has seguit el Barça en les últimes dècades i que t'has apuntat quan era cavall guanyador.
Esport_i_Oci
[ "merda" ]
no
1
partial
null
null
null
null
2225118_63_1
Això si, però els racistes són aquí, allà no ho són. Si el tracte que es dona als treballadors sobretot extrangers allà, passés aquí, a tot el món hi hauria manifestacions reclamant drets per aquesta gent. Com passa a la península aràbiga aquí pau i després glòria
Això si, però els racistes són aquí, allà no ho són.
Ciència_i_tecnologia
[ "racistes" ]
no
1
full
null
null
null
null
1883224_6_0
Doncs a mi m'ha semblat un fil interessant. Segur que molts de nosaltes no tornarem a fer el gilipolles amb la moto ni el cotxe.
Segur que molts de nosaltes no tornarem a fer el gilipolles amb la moto ni el cotxe.
Suggeriments,_comentaris
[ "gilipolles" ]
no
1
full
null
null
null
null
4186842_5_4
La Corona d'Aragó va conquerir les illes i València, va expulsar els moros i va portar catalans per repoblar, on és la discussió? (pregunto, vull saber-ho)
La Corona d'Aragó va conquerir les illes i València, va expulsar els moros i va portar catalans per repoblar, on és la discussió? (pregunto, vull saber-ho)
Miscel·lània
[ "moros" ]
no
1
full
null
null
null
null
3949515
L’extra (Rac 1)Enric Vila maig 31, 2010 No entenc per quins set sous els catalans hem de pagar la delirant política econòmica de Zapatero encara més cara que a la resta d’espanyols. No entenc perquè el deute monstruós que l’estat ha acumulat ha d’afectar Catalunya d’una manera tan desproporcionada. Em fa l’efecte que l’apujada d’impostos és una mesura més populista que efectiva. D’una banda, servirà per pagar la campanya electoral del Tripartit; perquè líders totalment desacreditats puguin fer el mec amb discursos bonistes, a càrrec del contribuent. De l’altre, servirà per fer la feina bruta a Zapatero, és a dir, per pagar les retallades que Madrid vol imposar a les autonomies, incomplint els acords signats sobre el dèficit fiscal. Ara resulta que els catalans pagarem amb els nostres impostos la suposada fortuneta que el Conseller Castells va arrencar-li a l’estat fa quatre dies en una negociació de teatre amateur, publicitada a tort i a dret. El més fomut de les mesures, però, és que van contra la recuperació del país. Tot i que sembli mentida, la base de l’economia catalana encara és la productivitat, és a dir, l’esforç, l’enginy, la iniciativa i el penquin club. Ara que teníem Espanya intervinguda pels Estats Units i Alemanya, era el moment de demostrar una mica d’independència, de protegir la saba viva del país. Però no: no tant sols no cobrarem el que se’ns deu, sinó que la Generalitat, amb una audàcia més espanyola que unes castanyoles, ha decidit que haurem de pagar un extra, per no trencar la tradició. http://enricvila.wordpress.com/2010/05/31/lextra-rac-1/
De l’altre, servirà per fer la feina bruta a Zapatero, és a dir, per pagar les retallades que Madrid vol imposar a les autonomies, incomplint els acords signats sobre el dèficit fiscal.
corpus comú
[ "bruta" ]
no
1
full
null
null
null
null
3205307_1_2
Ha mort el cap de merxandaising del Alcoià: DEPDEPDEPDEPEPDDEPDEPDEPDEPDEPEPDDEPDEPDEPés una tragedia mundial, imagineu si l'arribem a coneixer. No som res.DEPDEPDEPEDPDEPDEPflagell -1292939DEPDEPDEP
Ha mort el cap de merxandaising del Alcoià: DEPDEPDEPDEPEPDDEPDEPDEPDEPDEPEPDDEPDEPDEPés una tragedia mundial, imagineu si l'arribem a coneixer.
corpus comú
[ "mort" ]
no
1
full
null
null
null
null
3774758_101_2
Jo el que trobo estrany és que fa un sionista fanàtic aquí a Catalunya. Potser siguis com el Llop, només que enlloc d'haver sigut basc tu vulguis haver sigut jueu.
Potser siguis com el Llop, només que enlloc d'haver sigut basc tu vulguis haver sigut jueu.
Frikonaires
[ "jueu" ]
maybe
0
partial
[ 0 ]
{ "text": [ "vulguis haver sigut jueu" ], "index": [ "66:90" ] }
{ "text": [ "tu" ], "index": [ "63:65" ] }
yes
2379687_69_0
No te'n vagis! Qui ens desenmascararà els missatges nazis amagats a les sèries de dibuixos animats? Molta sort en la vida
Qui ens desenmascararà els missatges nazis amagats a les sèries de dibuixos animats?
Frikonaires
[ "nazis" ]
no
1
full
null
null
null
null
5580829_5_3
A mi m'agrada depilar-me perquè em sent més neta, sobretot en el pubis en els dies de la regla ja que de més joveneta odiava que es mullaren els pèls i acabara tacant-se la calceta. Però trobe que és una qüestió personal que cada dona ha de decidir si fer-ho o no i no per això tindrà menys higiene, és evident. No cal anar-se'n temps enrere, en la societat actual un home pot tenir pèls en les cames i ensenyar-les i no passa res; per contra, he vist persones que li han dit marrana a una dona per no depilar-se-les, o pitjor encara, quan està deixant créixer una mica el pèl per a que la cera li ho puga arrencar bé... Ja que es queixen tant, els hauré de dir als hòmens que tinguen pèls en l'esquena que és realment fastigós Ale
No cal anar-se'n temps enrere, en la societat actual un home pot tenir pèls en les cames i ensenyar-les i no passa res; per contra, he vist persones que li han dit marrana a una dona per no depilar-se-les, o pitjor encara, quan està deixant créixer una mica el pèl per a que la cera li ho puga arrencar bé...
Sexe
[ "marrana" ]
no
1
full
null
null
null
null
10520618_0_0
Un exemple, pot ser La Llagosta. Quan un petit poble català passa a ser un suburbi d'immigrants espanyols:
Quan un petit poble català passa a ser un suburbi d'immigrants espanyols:
Miscel·lània
[ "immigrants" ]
maybe
1
full
null
null
null
null
9354439_2_1
A veure que en diuen, els musulmans residents a Catalunya.Algú en sap res d'alguna queixa... critica... resposta contra aquest pallasso merdós?.
A veure que en diuen, els musulmans residents a Catalunya.Algú en sap res d'alguna queixa... critica... resposta contra aquest pallasso merdós?.
corpus comú
[ "musulmans", "merdós" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "pallasso merdós" ], "index": [ "127:142" ] }
{ "text": [ "aquest pallasso merdós" ], "index": [ "120:142" ] }
no
9307377_1_3
Per cert, aquest fil és molt ... suscròfic. Tu sabràs si això és bo o dolent.
Tu sabràs si això és bo o dolent.
corpus comú
[ "dolent" ]
no
1
full
null
null
null
null
8946220_25_1
Evidentment que hi ha trets exclusius d'unes o altres ètnies. O és que em diràs que l'alçada mitjana dels holandesos no és major a la dels xinesos?Que els espanyols són menys ordenats i pencaires que els catalans és obvi. I de ben segur que els espanyols tenen alguna característica en la que superen als catalans.O realment et penses que tothom és igual? Alguns confoneu la igualtat en drets i deures de les diferents ètnies, amb que tots siguem iguals. I el que és pitjor, en base a això judiqueu als altres.
O és que em diràs que l'alçada mitjana dels holandesos no és major a la dels xinesos?Que els espanyols són menys ordenats i pencaires que els catalans és obvi.
Viatges
[ "xinesos" ]
no
0
full
[ 1 ]
{ "text": [ "menys ordenats i pencaires" ], "index": [ "107:133" ] }
{ "text": [ "espanyols" ], "index": [ "93:102" ] }
no
2147958_18_6
Exacte, la central no estava malament ni de bon tros, estava bé. jo crec que el tio del llibre ho va presentar així l'accident, que en mig del manteniment es va tornar a posar en marxa a causa de la caiguda de l'altra central i va petar. És a dir, la sobreexplotació per part de la gent que dirigia el país (que no la central, que ja van avisar que no es podia) d'una energia NO SEGURA. Però de totes maneres el Badia és tela, si hi ha un incident en algun país no capitalista, és perquè tot és una merda, un desastre, està tot fet una porqueria...
Exacte, la central no estava malament ni de bon tros, estava bé. jo crec que el tio del llibre ho va presentar així l'accident, que en mig del manteniment es va tornar a posar en marxa a causa de la caiguda de l'altra central i va petar.
Ciència_i_tecnologia
[ "tio" ]
no
1
full
null
null
null
null
2941140_1_7
així plores per un altre cosa, que et passes el dia plorant per el racisme dels catalans, els successors del 3r reich, els catalans que tenim com a titelles als eua i a israel, els catalans que hem provocat les guerres al mon dels darrers 100 anys, els que matem de gana àfrica per a tindre existencies infinites d'entrepans de llonganissa
així plores per un altre cosa, que et passes el dia plorant per el racisme dels catalans, els successors del 3r reich, els catalans que tenim com a titelles als eua i a israel, els catalans que hem provocat les guerres al mon dels darrers 100 anys, els que matem de gana àfrica per a tindre existencies infinites d'entrepans de llonganissa
Esport_i_Oci
[ "titelles" ]
no
1
full
null
null
null
null
7216814_2_1
I l' Aznar, cognom basc, el seu avi, fundador del PNB.Esperaza Aguirre, cognom basc, Ibarra, cognom basc, Garcia, cognom basc.Tots els acabats en -ez, cognoms bascos. Rodriguez, Martinez, Perez, -EZ possessiu modal de l' euskera. Espanya, en les seves condicions actuals, ha estat un artilugi macabre inventat pels bascos.El castellà, llengua romanç inventada pels bascos "romanitzats" a zones antigament bascoparlants (Burgos i Erioxa). Fundadors de Castella , tots d' estirp basca.L' acord tàcit entre bascos i andalusos és el que manté als catalans sota el jou (i expoli) espanyol.De la mateixa manera que durant la reconquesta , bascos i musulmans es van aliar per emboscar i derrotar el combinat franc-got a Roncesvalls (Orreaga) Son un poliedre, on els abertzales són la "cara amable" pels catalans. Les coses s'ha de dir clares. Hem d' ajudar els abertzales a independitzar el Pais Basc, perquè ens interessa als catalans un Pais Basc independent.Però que això no ens faci posar una bena als ulls sobre el conjunt.
Fundadors de Castella , tots d' estirp basca.L' acord tàcit entre bascos i andalusos és el que manté als catalans sota el jou (i expoli) espanyol.De la mateixa manera que durant la reconquesta , bascos i musulmans es van aliar per emboscar i derrotar el combinat franc-got a Roncesvalls (Orreaga) Son un poliedre, on els abertzales són la "cara amable" pels catalans.
corpus comú
[ "musulmans" ]
no
1
full
null
null
null
null
2237743_79_4
no tens cap problema amb mi?, vaja, doncs m'ho semblava, més que res pel fil del ruc català del any, fet per tu i abd el krim amb un segon (quart) usuari, des de la Pompeu. Després dieu que teniu coses millors a fer.. Diga-li odi, diga-li no-simpatia, era una forma de dir-ho.
no tens cap problema amb mi?, vaja, doncs m'ho semblava, més que res pel fil del ruc català del any, fet per tu i abd el krim amb un segon (quart) usuari, des de la Pompeu.
Sexe
[ "ruc" ]
no
1
partial
null
null
null
null
6100567_7_5
tu estàs dient:- els maltractaments i violacions les provoquen les religions.- les religions són l'única influència de la mentalitat cultural- totes les violacions, maltractaments i assassinats són en nom d'un déu (i segurament l'islàmic) i jo et dic:no tens ni puta idea de què parles, no ets capaç de fer servir una argumentació amb cara i ulls, i el teu únic objectiu és dir "mira mira que dolents són aquells i que guai que sóc jo i els meus amics".
tu estàs dient:- els maltractaments i violacions les provoquen les religions.- les religions són l'única influència de la mentalitat cultural- totes les violacions, maltractaments i assassinats són en nom d'un déu (i segurament l'islàmic) i jo et dic:no tens ni puta idea de què parles, no ets capaç de fer servir una argumentació amb cara i ulls, i el teu únic objectiu és dir "mira mira que dolents són aquells i que guai que sóc jo i els meus amics".
Internacional
[ "puta", "dolents" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "no tens ni puta idea de què parles", "no ets capaç de fer servir una argumentació amb cara i ulls" ], "index": [ "251:285", "287:346" ] }
{ "text": [ "tu" ], "index": [ "0:2" ] }
no
2554033_1_2
No pretendras que als que defensen dictadura de partit unic i titllen de neocon , fatxa , porc etc a qualsevol que els porti la contrari , se´ls hagi de tractar amb exquisida cortesia ( la que ells mai gasten ) Lo de possar l´altre galta no se m´ha donat mai be
No pretendras que als que defensen dictadura de partit unic i titllen de neocon , fatxa , porc etc a qualsevol que els porti la contrari , se´ls hagi de tractar amb exquisida cortesia ( la que ells mai gasten ) Lo de possar l´altre galta no se m´ha donat mai be
corpus comú
[ "porc" ]
no
1
full
null
null
null
null
2034723_47_0
Em fa gràcia que la majoria de gent que comencen una conversació sobre el tamany del penis la seua primera frase sigui de l'estil: "jo no és que la tingui petita però..." Recordo una vegada que no sé de que cony estaem parlant i diu un: "diuen que és més important el gruix que el llarg", es fa un moment de silenci i de seguida el paio es fica vermell i diu ràpid i cridant: "eh! que no la tinc petita!!" És que només els que la tenen petita tenen dret a parlar d'aquests temes? I per lo tant si encetes un d'aquests temes estàs dient: "la tinc petita"? I per lo tant, tant si és veritat com si no ho és t'has de justificar immediatament (o previament) dient: "jo no la tinc petita"? I per cert, la polla del paio del video és de mentida. Salut
Recordo una vegada que no sé de que cony estaem parlant i diu un: "diuen que és més important el gruix que el llarg", es fa un moment de silenci i de seguida el paio es fica vermell i diu ràpid i cridant: "eh! que no la tinc petita!!"
Sexe
[ "cony" ]
no
1
full
null
null
null
null
2551167_10_24
deixa-ho estar, de debò, aquest tio va de capità gay i de "si no em llepes els peus per ser gay aleshores ets homòfob" no paga la pena discutir-hi per que és patètic.
deixa-ho estar, de debò, aquest tio va de capità gay i de "si no em llepes els peus per ser gay aleshores ets homòfob" no paga la pena discutir-hi per que és patètic.
Sexe
[ "tio", "gay" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "patètic", "no paga la pena discutir-hi", "va de capità gay", "si no em llepes els peus per ser gay aleshores ets homòfob" ], "index": [ "158:165", "119:146", "36:52", "59:117" ] }
{ "text": [ "tio" ], "index": [ "32:35" ] }
yes
233404_55_1
El problema és que l'únic tipus de casament catòlic que hi ha és per l'esglesia. I l'esglesia te unes normes que com tu dius s'han de respectar. Però que passa que un gai no pot ser catòlic doncs? El problema és que l'esglesia Romana ho domina tot, que no pas a tots els catlòlics convençuts (no aquests que s'arreglen i van a batejar el nen). Aquest catòlics convençuts, si sòn gais neguen l'esglesia perqué 1- No els accepta, 2- Descobreixen que és falsa Vaje, VISCA EL CATOLICISME, MORT A L'ESGLESIA ROMANA !
Però que passa que un gai no pot ser catòlic doncs?
Sexe
[ "gai" ]
no
1
full
null
null
null
null
5292436_13_0
També es destaca que Barcelona és avui epicentre de la major concentració d'agents secrets des de la Segona Guerra Mundial, que tenen la missió de detectar i neutralitzar cèl.lules extremistes. Segons l'informe policial, una part substancial d'aquesta vigilància secreta se l'emporten els sospitosos de pertànyer als grups pakistanesos catalogats d'altíssima perillositat.Quanta falsimèdia. Si tenim la major concentració d'espies i agències secretes, clar que hi ha un alt risc d'atemptat, però perquè l'estan preparant. I això de què "vigilen" pakistanesos, ens prenen per idiotes. Que canvien el verb "vigilar" pel verb "reclutar", "finançar" o "manejar". Quanta manipulació terrorista dels Estats burgesos i els seus mitjans de deformació.
I això de què "vigilen" pakistanesos, ens prenen per idiotes.
Actualitat
[ "idiotes" ]
no
1
full
null
null
null
null
2291413_86_5
Això mai ho he entés.Com pot ser que hi hagi tantes ties compromeses i tants tios buscant tia? Amb algú deuen sortir no???
Això mai ho he entés.Com pot ser que hi hagi tantes ties compromeses i tants tios buscant tia?
Sexe
[ "tia", "ties", "tios" ]
no
1
full
null
null
null
null
915751_2_1
Molt gran, però ha acabat de seleccionador d'un estat encara més centralista i profundament anticatalà com el francès.
Molt gran, però ha acabat de seleccionador d'un estat encara més centralista i profundament anticatalà com el francès.
corpus comú
[ "francès" ]
no
1
full
null
null
null
null
1786514
Veient un parell de vídeos sobre skins nazis equatorians, m´han sorgit aquests dubtes. Els nacionalsocialistes volien una jerarquia de races, em sembla, així que aquests neonazis d´altres països consideren que la seva "raça" és superior? O que cada "raça" ha de estar al seu lloc? No sé si és contradictori, però, a priori, ho pot semblar. Jo crec que el que no volen és el mestissatge, per això agafen aquesta ideologia. És un tema una mica... Estrany, no?
Veient un parell de vídeos sobre skins nazis equatorians, m´han sorgit aquests dubtes.
Política
[ "nazis" ]
no
1
full
null
null
null
null
1435_0_0
INADAPTATS RED SKIN I com sempre Babylon intentant destruir rebels, i creant nazis ignorants que ara es rapen els cabells, i que et roben la teva imatge Skinhead. Skinhead rude i rebel orgull roig del barri obrer, puny tancat i un estel roig destruint a Babylon. Skinhead: red; red; red Skinhead: red; red; oi! Ja n'he fet 14 i em rapo el cap i musicalment m'agrada l'ska. Tots els meus orígens son Jamaicans, entren al meu cos amb ritmes Africans. Sóc del barri obrer i coherent trencant el cap als nazis que em trobo als carrers. Oi!; Ska; Reagge! em posa a punt d'entendre les coses amb tendència Punk. Amb l'acció directa: contra el feixisme. Amb tots els colors: contra el racisme. Organitzant la lluita, construïnt futur. Fins la victòria, caminant tots/es junts/es. Skinhead: red; red; red Skinhead: red; red; reagge!! Skinhead contra el racisme Skinhead contra el feixisme Skinhead contra el sexisme Red & Anarchist skinhead, rash! Skinhead: rash! rash! rash! Skinhead: rash! Ska i res més que Ska!!
INADAPTATS RED SKIN I com sempre Babylon intentant destruir rebels, i creant nazis ignorants que ara es rapen els cabells, i que et roben la teva imatge Skinhead.
Música,_cinema,_art_i_espectacle
[ "nazis" ]
no
0
full
[ 2 ]
{ "text": [ "creant nazis ignorants", "intentant destruir rebels" ], "index": [ "70:92", "41:66" ] }
{ "text": [ "Babylon", "nazis ignorant" ], "index": [ "33:40", "77:91" ] }
no
5483719_2_0
Un exemple d'operació de bandera falsa : Previament a l'invasió de Polonia es va fer un fals atac simulat pels alemanys en la seva pròpia estació de ràdio a Gleiwitz, a prop de la frontera polonesa.Per fer semblar que la força d'atac consistia de polonesos, l'oficial de les SS Alfred Naujocks va prendre alguns criminals alemanys que estaven internats en un campament, els va vestir amb uniformes polonesos abans de ser afusellats i els seus cossos van ser col·locats en posicions estratègiques al voltant de l'estació de ràdio. Llavors, un alemany que parlava polac va fer una emissió des de l'estació per fer semblar que Polònia havia atacat primer.I la famosa foto d'Iwojima es un cas de propaganda ben aconseguit, per exemple.
Un exemple d'operació de bandera falsa : Previament a l'invasió de Polonia es va fer un fals atac simulat pels alemanys en la seva pròpia estació de ràdio a Gleiwitz, a prop de la frontera polonesa.Per fer semblar que la força d'atac consistia de polonesos, l'oficial de les SS Alfred Naujocks va prendre alguns criminals alemanys que estaven internats en un campament, els va vestir amb uniformes polonesos abans de ser afusellats i els seus cossos van ser col·locats en posicions estratègiques al voltant de l'estació de ràdio.
Internacional
[ "falsa", "fals" ]
no
1
full
null
null
null
null
10056431_9_2
Això digues-ho a les persones migrants que hem obligat a marxar de casa seva, coi de racista
Això digues-ho a les persones migrants que hem obligat a marxar de casa seva, coi de racista
Internacional
[ "racista" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "coi de racista" ], "index": [ "78:92" ] }
{ "text": [ "coi de racista" ], "index": [ "78:92" ] }
no
575344_8_4
ets més ximple que fet a encàrrec tio,a vore si et banegen ja toca-collons,a vore si un dia ens dius d'on eres i veuràs. també poden donar-li la independència al cony de la teua mare no?com és tan gran...
ets més ximple que fet a encàrrec tio,a vore si et banegen ja toca-collons,a vore si un dia ens dius d'on eres i veuràs. també poden donar-li la independència al cony de la teua mare no?com és tan gran...
Política
[ "ximple", "cony", "tio" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "més ximple que fet a encàrrec", "a vore si et banegen ja", "toca-collons", "a vore si un dia ens dius d'on eres i veuràs", "també poden donar-li la independència al cony de la teua mare no?com és tan gran" ], "index": [ "4:33", "38:61", "62:74", "75:119", "121:201" ] }
{ "text": [ "tio", "teua mare" ], "index": [ "34:37", "173:182" ] }
no
3204301_25_7
Perquè les revistes i el mitjans en general estableixen cànons per fer agafar complexes i fer consumir les noies dèbils mentalment (la majoria) que han caigut a la trampa. Jo, personalment, quan vaig a una discoteca de guiris, m'agrada molt liar-me amb ties una mica gordes ja que són les més guarres i els pots fer de tot. Aquesta és la bellesa (interior) que valoro: que siguin guarres.
Jo, personalment, quan vaig a una discoteca de guiris, m'agrada molt liar-me amb ties una mica gordes ja que són les més guarres i els pots fer de tot.
Sexe
[ "ties", "guiris" ]
no
0
partial
[ 1 ]
{ "text": [ "mica gordes", "les més guarres", "els pots fer de tot" ], "index": [ "90:101", "113:128", "131:150" ] }
{ "text": [ "ties" ], "index": [ "81:85" ] }
no
4780979_1_1
Cal ser molt gilipolles per fer aquestes declaracions.Entendria perfectament que diguessin que canten en castellà per vendre més discs, donat el potencial mercat castellano-parlant.
Cal ser molt gilipolles per fer aquestes declaracions.Entendria perfectament que diguessin que canten en castellà per vendre més discs, donat el potencial mercat castellano-parlant.
corpus comú
[ "gilipolles" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "molt gilipolles" ], "index": [ "8:23" ] }
null
no
8399069_22_2
A mi també em fa això. És un tarat, si l'envies a Ignorats no et perdràs res.
És un tarat, si l'envies a Ignorats no et perdràs res.
Llengua,_literatura_i_història
[ "tarat" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "tarat" ], "index": [ "6:11" ] }
null
no
7942740
Marcelino Bondjale, president del Parlament Negre espanyol, defensa la practica del dret d'autodeterminació per part del poble català entre una resta de tertulians bastant desinformada. Sembla evident (es basen en enquestes i simplificacions pròpies de la premsa espanyola.) que no es tant un debat sobre l'independentisme català com un debat sobre els tòpics negatius que aquest acusa quan es estigmatitzat. Així i amb tals consensos negatius l'únic representant legítim de la comunitat negra espanyola mantè que aquest dret és legítim i, completament sol i amb una desinformació de la realitat catalana que ell mateix assumeix, defensa la nostra causa amb molta serenor. Esperpèntic quan l'espanyolet llumeneres de la razón li diu, amb un racisme desacomplexat, "me vas a contar tu mi história." El programa és precàri, hi ha un tertulià black panther que ni sap de que es parla ni li interessa i hi ha dificultats tècniques però és agradable veure, en mig de tot això, al sr. Bondjale. El personatge de la razón no para d'acusar-lo de demagògia i ell, tranquilament, va dient.http://www.youtube.com/watch?v=9WsVGNrh8C4&feature=youtu.be
Així i amb tals consensos negatius l'únic representant legítim de la comunitat negra espanyola mantè que aquest dret és legítim i, completament sol i amb una desinformació de la realitat catalana que ell mateix assumeix, defensa la nostra causa amb molta serenor.
Internacional
[ "negra" ]
no
1
full
null
null
null
null
4163469_32_10
No senyor. Tu no has afirmat que 2 + 2 = 4, sinó que en Eloi m'ha faltat al respecte I això és fals. Esteu molt pesats avui, acòlits meus.
Tu no has afirmat que 2 + 2 = 4, sinó que en Eloi m'ha faltat al respecte I això és fals.
Internacional
[ "fals" ]
no
1
full
null
null
null
null
7334597_37_1
hi ha molt imbècil que per no ficar-se les proteccions adequades, no vigilar o fer-se el llestet mora a la feina, penso que això es molt més estúpid que morir fent un esport de risc, si en aquest has fet tots els passos correctes i has tingut mala sort o un accident imprevist.
hi ha molt imbècil que per no ficar-se les proteccions adequades, no vigilar o fer-se el llestet mora a la feina, penso que això es molt més estúpid que morir fent un esport de risc, si en aquest has fet tots els passos correctes i has tingut mala sort o un accident imprevist.
Esport_i_Oci
[ "mora", "imbècil" ]
no
1
partial
null
null
null
null
4489235_79_4
De res, però aixo no treu que deixis de ser un imbècil, un soca i un tanoca de campionat.
De res, però aixo no treu que deixis de ser un imbècil, un soca i un tanoca de campionat.
Frikonaires
[ "imbècil" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "imbècil", "soca", "tanoca de campionat" ], "index": [ "47:54", "59:63", "69:88" ] }
null
no
9296500_54_2
Aquests partits no valen per res. El Madrid haurà jugat a mig gas. El que em fot ràbia és el Sergio Yul, quin paio més botifler.
El que em fot ràbia és el Sergio Yul, quin paio més botifler.
Esport_i_Oci
[ "botifler" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "em fot ràbia", "Yul", "botifler" ], "index": [ "7:19", "33:36", "52:60" ] }
{ "text": [ "Sergio Yul" ], "index": [ "26:36" ] }
no
1882558_75_0
Noi solter de 18 anys alt , moreno , prim i fort busca sexe ocasional , perfavor enviar MI .
Noi solter de 18 anys alt , moreno , prim i fort busca sexe ocasional , perfavor enviar MI .
Sexe
[ "moreno" ]
no
1
full
null
null
null
null
9638859_11_2
Veus dona. Moltes prenyades i acabades de parir us veieu "lletges". Doncs tot té el seu atractiu.
Moltes prenyades i acabades de parir us veieu "lletges".
Sexe
[ "lletges" ]
no
1
full
null
null
null
null
9611512_20_9
Doncs si ets Valencià, espero que us independitzeu ben aviat, i que sàpiques que el millor per vosaltres és que us independitzeu d'aquest estat criptofeixista de merda.Jo sempre he sigut partidari d'una federació de països catalans, i tot i que encara us fa falta assolir majories ja ho aconseguireu ben aviat.Visca Catalunya, visca València, visquen Ses Illes i tots els Països Catalans.
Doncs si ets Valencià, espero que us independitzeu ben aviat, i que sàpiques que el millor per vosaltres és que us independitzeu d'aquest estat criptofeixista de merda.Jo sempre he sigut partidari d'una federació de països catalans, i tot i que encara us fa falta assolir majories ja ho aconseguireu ben aviat.Visca Catalunya, visca València, visquen Ses Illes i tots els Països Catalans.
Campanyes_i_Projectes
[ "merda" ]
no
1
partial
null
null
null
null
4254303_4_2
Al final vaig anar a casa de la noia de l'exèrcit i per cap d'any amb una xinesa a Times Square. Jo sempre els hi he portat un detall, un vi normalet, xocolata, etc.Hi ha gent que al perfil et diu que els hi portis alguna cosa; ara recordo d'uns que demanaven imants per la nevera, però tampoc és cap obligació i no crec que ningú s'ho prengui malament. Aquests viatges els he fet sol i sempre ho organitzo tot a últim moment, com a molt 10 dies abans. Si vas apurat de temps et recomano enviar sol·licituds (personalitzades) a sac i no confiar-te dels missatges en general però si no tens tetes malament (o et surten els que te la volen endinyar).Si vas a un lloc molt turístic busca gent que no sigui anfitrió o que no tingui un tou de referències perquè són la gent que en reben més (vaig llegir un de NYC que en rebia més de 50 al dia!) o que sigui de les afores. I si no tens cap referència compensa-ho amb fotos.
Al final vaig anar a casa de la noia de l'exèrcit i per cap d'any amb una xinesa a Times Square.
Viatges
[ "xinesa" ]
no
1
full
null
null
null
null
5541254_24_0
Tenir dones de fer la neteja hauria d´estar prohibit per llei. Cadascú que es renti la seva merda, sinó, es fomenta la mandra i la irresponsabilitat higiènica.
Cadascú que es renti la seva merda, sinó, es fomenta la mandra i la irresponsabilitat higiènica.
Economia
[ "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
2686651_30_1
en la meua opinió el pèl "a lo lleona" que tens et pega molt a la teua cara, et queda bé quan portes ixes dos cuetes molt grosses entre arrissades i ondulades, i la combinació al el serrel allissat amb planxa et queda molt bonic
en la meua opinió el pèl "a lo lleona" que tens et pega molt a la teua cara, et queda bé quan portes ixes dos cuetes molt grosses entre arrissades i ondulades, i la combinació al el serrel allissat amb planxa et queda molt bonic
Frikonaires
[ "lleona" ]
no
1
full
null
null
null
null
5052260_8_4
Realment és fastigós. Però t'has corregut mai a la boca d'una noia? Has pensat en aquell moment que allò podia ser fastigós per ella?
Realment és fastigós.
Sexe
[ "fastigós" ]
no
1
full
null
null
null
null
3920390_20_18
Es una divisió administrativa, política, social i històrica. Més encara, no és cap divisió ja que no divideix res. Simplement separa dos països, catalans i Catalunya al nord. Valencians i País Valencià al sud. I a qui no li agrade ja sap què ha de fer. Ben fácil ho té. I respecte a Requena i Utiel, tot i ser conscient de que és un tema fotut, problemàtic i molt discutible (per allò dels fets consumats), jo personalment els considere territori castellà. A mi m'agrada ser coherent i el meu país és el Regne de València a 1707. Qualsevol modificació posterior la considere imposada i ha de ser acceptada explicitament per tots els valencians.
I respecte a Requena i Utiel, tot i ser conscient de que és un tema fotut, problemàtic i molt discutible (per allò dels fets consumats), jo personalment els considere territori castellà.
Llengua,_literatura_i_història
[ "fotut" ]
no
1
full
null
null
null
null
4996320_4_1
Sí home, i des del segle XVI que som "bilingües" i canviem de llengua cada cop que veiem algú de fora. Tu ets imbècil oi?
Tu ets imbècil oi?
Llengua,_literatura_i_història
[ "imbècil" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "imbècil" ], "index": [ "7:14" ] }
{ "text": [ "Tu" ], "index": [ "0:2" ] }
no
675166_20_0
Espero que algú em doni alguna explicació de perquè m'he de passar mitja hora perdent el temps i la paciència en fer fora un energúmen sonat que ja estava fora, només per a fer content algun friki amb massa temps lliure. Jo no tinc aquest temps lliure, i quan el tinc creieu-me que no me'l vull passar tancant imbecilitats del Crom ni banejant-lo, ni haver-li d'aguantar els putos mails merdosos que fa sempre. Suposo que aquest algú que té tant d'estil fent bromes també serà capaç d'admetre que ha estat ell.
Espero que algú em doni alguna explicació de perquè m'he de passar mitja hora perdent el temps i la paciència en fer fora un energúmen sonat que ja estava fora, només per a fer content algun friki amb massa temps lliure.
NO_SÉ_PERÒ_HI_HA_COSES_1
[ "energúmen" ]
no
0
full
[ 0 ]
{ "text": [ "energúmen sonat" ], "index": [ "125:140" ] }
{ "text": [ "energúmen sonat" ], "index": [ "125:140" ] }
no
5678111_33_4
Per aixó he dit que ho puc perdonar tot a canvi d'un futur diferent, on alló que ja no importa, les conseqüències, ja han passat. No poder perdonar mai, es esta sempre pendent d'alló que va passar, en diferents mesures peró pendent, algú a qui han mort el fill sempre estarà unit a l'asassí amb el resentiment i odi. Es el no perdonar mai, tu si que pots perdonar alló que varen fer els aliats, ho trobaràs incorrecte peró quan les situacions canviïn ho podràs perdonar, qui no pot fer-ho ha perdut un tros de la seva llibertat emocional en alló que no vol perdonar. Si realment no pots perdonar una cosa, les teves desicions que afectin a la persona que no perdones estan influènciades en el resentiment, no son decisions lliures, son condicionades. Mai ningú es del tot lliure, peró hauríem d'entendre en què estem lligats i si es o no positiu.
No poder perdonar mai, es esta sempre pendent d'alló que va passar, en diferents mesures peró pendent, algú a qui han mort el fill sempre estarà unit a l'asassí amb el resentiment i odi.
Suggeriments,_comentaris
[ "mort" ]
no
1
full
null
null
null
null
9295800_43_3
Els Llopis són pata negra d'Alacant, igual que els Ripoll, i els Banyuls, gent renegada pija que va perdre la llengua fa un parell de generacions.
Els Llopis són pata negra d'Alacant, igual que els Ripoll, i els Banyuls, gent renegada pija que va perdre la llengua fa un parell de generacions.
Llengua,_literatura_i_història
[ "negra" ]
no
0
full
[ 1 ]
{ "text": [ "gent renegada pija" ], "index": [ "74:92" ] }
{ "text": [ "Llopis", "Alacant", "Ripoll", "Banyuls" ], "index": [ "4:10", "28:35", "51:57", "65:72" ] }
no
5671553_2_1
Us enrecordeu del cas d'una ONG francesa crec que era L'Arche de Zoé, que es dedicaba a treure nens de l'africa per donar-los en adopció a França??? Doncs bé, l'equip de la companyia aerea eren tots catalans.Les forces de seguretat de Darfur els van retenir. Els memebres de l'ONG franceça van ser alliberats, mentre que els catalans no. El govern espanyol no va fer res, en Sarkozy va anar en persona a rescatar-los dient que anava a darfur a alliberar a compatriotes.... i el cabró ho va fer!!!!
El govern espanyol no va fer res, en Sarkozy va anar en persona a rescatar-los dient que anava a darfur a alliberar a compatriotes.... i el cabró ho va fer!!!!
corpus comú
[ "cabró" ]
no
1
full
null
null
null
null
9811092_29_0
Creia que era més aviat per si algun cdr es plantejava fer una protesta. No s'atrevirien a acusar ningú de terrorisme per xiular un himne de merda
No s'atrevirien a acusar ningú de terrorisme per xiular un himne de merda
Esport_i_Oci
[ "merda" ]
no
1
partial
null
null
null
null
3104384_241_0
Jo em vaig estrenar als 15 amb la meva novia d'aquells moments que en tenia casi 14, romàntic però un desastre total. Em vaig casar als 23 després de un munt de petites relacions. Als 27 em vaig divorciar i fins als 34 que em vaig tornar a casar vaig ser l'amo del tema, semblava que em busquessin per cardar.Ara als 50 i pico puc dir que començo a entendre una mica com va això de l'atracció i les dones. El poc que se m'ho ha ensenyat la meva dona (la actual) i confirma en bastant el que vaig llegir en "En brazos de la mujer madura" (un llibre que em va regalar una dona excepcional amb la que vaig tenir una relació intensa).El pijor que pots fer és que es vegi la teva gana, és el menys atractiu per qualsevol dona. Si t'obsessiona és molt pitjor, sembla ser que la manca de ganes resulta seductora.I les pressa és antònim del gaudir i del plaer. I sense plaer i satisfacció el sexe és una merda ben grossa, ho dic per experiència.
I sense plaer i satisfacció el sexe és una merda ben grossa, ho dic per experiència.
Sexe
[ "merda" ]
no
1
full
null
null
null
null
10757201_1_1
Home Gabriel sembla que sempre vagi a dur-te la contrària i no és la meva intenció, de debó, però això de que Corea del Sud i el Japó "l'excel·lència judicial i política es porta a nivells malaltissos" és una relliscada i de les bones, són països amb greus, gravíssims problemes de corrupció i prevaricació tant en l’àmbit polític com en el judicial. Els escàndols són constants, tant en un país com a l'altre i tot i que conec molt més el cas coreà el Japó deixa'l córrer també i tot i que no arriben al nivell africà de la puta espanya el seu nivell de corrupció judicial i política és semblant a la de països menys desenvolupats que ells. A Corea va costar centenars de nens morts (els del ferri Sewol), centenars de milions de dòlars robats, desenes de familiars i amics col·locats amb pagueta a dit i milions de persones al carrer durant setmanes per fotre fora la presidenta boja Park Geun-hye i aquest és només un escàndol. Al Japó durant gairebé vuitanta anys ha governat el mateix partit en una societat poc oberta i democràtica i la corrupció judicial i urbanística han estat brutals. Els únics països que se salven de la zona són Taiwan i en menor mesura Singapur (i només recentment)El cas espanyol és únic a Europa i un dels únics al món on el cap d'estat pot robar milers de milions d'euros sense cap tipus de contestació social ni mediàtica ni política sense comptar desenes de milers de milions robats per capatassos autonòmics (andalusia etc). Nivell Putin o Sudafrica però a l'Europa occidental
Els escàndols són constants, tant en un país com a l'altre i tot i que conec molt més el cas coreà el Japó deixa'l córrer també i tot i que no arriben al nivell africà de la puta espanya el seu nivell de corrupció judicial i política és semblant a la de països menys desenvolupats que ells.
Política
[ "puta", "africà" ]
no
0
full
[ 1 ]
{ "text": [ "puta" ], "index": [ "174:178" ] }
{ "text": [ "espanya" ], "index": [ "179:186" ] }
no
4607853_2_2
Sí, incompetent i inútil, ja ho sabem, però que bé li ha anat tot aquest merder per tapar tota la resta. I els nostres mitjans de comunicació picant l'ham com uns imbècils (calla, que potser és que ja els va bé).
Sí, incompetent i inútil, ja ho sabem, però que bé li ha anat tot aquest merder per tapar tota la resta.
Economia
[ "inútil" ]
no
0
full
[ 0, 2 ]
{ "text": [ "incompetent", "inútil", "bé li ha anat tot aquest merder per tapar tota la resta" ], "index": [ "4:15", "18:24", "48:103" ] }
{ "text": [ "aquest merder" ], "index": [ "66:79" ] }
no
1716999_26_0
Jo es meu rècord és als 4 dies de conèixer una persona i la primera nit que me vaig liar amb ella. Això si parlam de relacions amb penetració... Si parlam de jocs sexuals i tal sí que en un mateix dia ho he fet, i més d'una vegada... Algunes les repetiria i d'altres me'n penedesc d'haver-ho fet tan aviat. Sobre això dels gais... xD potser és que no sóc prou gai o que sóc un poc retrassat, però jo tenc sa vista al cul i mai sé si algú és gai o no... De fet jo l'únic que faig és en veure un al·lot que m'agrada desitjar que sigui gai, i esbrinar-ho a les totes, però la majoria de les vegades no hi ha manera xD
Sobre això dels gais... xD potser és que no sóc prou gai o que sóc un poc retrassat, però jo tenc sa vista al cul i mai sé si algú és gai o no...
Sexe
[ "gai", "gais" ]
no
1
full
null
null
null
null
4291365_16_5
O sigui, m'estan dient que els grans capitalistes aconseguien passar-se pel folre l'intervencionsime dels nazis i obtenir el total dels beneficis. Ja ho se, però que els grans capitalistes s'aprofitesin dels nazis no treu que l'ideal nazi no fos intervencionista, oi?. Mostra'm algú que parli de lliure mercat en l'alemanya nazi. Sobre les guerres, ja he dit que se me'n fot si són d'expansió o no. Què vol dir? Que la invasió soviètica d'Afganistan era bona i la dels americans no? Que les matances de pells roges eren dolentes i les que feien els khmers no?
O sigui, m'estan dient que els grans capitalistes aconseguien passar-se pel folre l'intervencionsime dels nazis i obtenir el total dels beneficis.
Política
[ "nazis" ]
no
1
full
null
null
null
null